11-10-10

Boze brief naar Acer.

Jullie weten wel dat ik normaal gezien een laptop heb, helemaal voor mezelf...
Helaas ben ik die laptop alweer zeven maanden kwijt.
Jawel, jullie lezen goed: ZEVEN maanden, of iets meer dan een half jaar!
Eind februari, bij het branden van een CD-rom met foto's, gaf hij (of is het zij?) de geest.
Geen teken van leven meer, morsdood.
Dus moest hij terug naar de hersteldienst van Acer... voor de tweede keer al, want ik was hem al eens ongeveer vijf maanden kwijt geweest voor een herstelling onder garantie.
Jawel! VIJF!

Ik heb de laptop van maart 2008.
Wie goed kan tellen ziet hier dat ik de laptop in die ruim twee jaar dat ik hem heb, al een volledig jaar of TWAALF maanden heb moeten missen en ik heb hem nóg niet terug hé!
Oh ja, ik vergat bijna nog te zeggen dat ze ondertussen al tot twee maal toe de verkeerde laptop hebben teruggestuurd ook...
Waar is de mijne dan? Zijn ze die kwijt misschien?

Bel je naar Acer dan zijn er nog XX wachtenden voor u en zal de wachttijd XX minuten belopen...
Je kan ook je naam en nummer inspreken en dan bellen ze je zo spoedig mogelijk terug.
Na een week (als je geluk hebt) bellen ze terug.
Een madammeke van een callcenter dat van niks weet en waar je dus geen fluit kan mee aanvangen!
Met alle respect voor iedereen die zijn broek wil slijten in een callcenter... ik zou al meer dan wanhopig moeten zijn om zo'n job te willen doen! Godsganse dagen al die zottigheid naar je hoofd krijgen van ontevreden klanten. Thanks, but no thanks!

Mails naar Acer blijven onbeantwoord.
Het verhaal van de ivoren toren?

Google eens op Acer op het internet... hele forums met massa's klachten over hun goeie service...
Maar ik zit er ondertussen wel mee hé en het begint me fameus mijn strot uit te hangen!
Ik moet hier de computer delen met twee andere huisgenoten en dat is niet altijd fijn als je eigenlijk je eigen gerief hebt...

Dus heeft mijn ventje vorige week een aangetekende brief gestuurd naar Acer.
En mijn kleinste ventje heeft ook een boze brief geschreven naar Acer...

Brief Acer 001.jpg

Er zitten wat Nickelodeon invloeden in (vooral in de aanspreking) en hier en daar een foutje, maar ik vind hem anders wel héél duidelijk!
Ik had hem misschien beter bij die aangetekende brief van mijn andere ventje gestopt?
Stoer

 


Commentaren

ik denk niet dat Karel ooit een Acer fanaat wordt.
En ik ook niet. Tot nu toe had ik enkel en alleen zogenaamde "clonen". Computers die samengestoken worden met HW van diverse fabrikanten. Ik kocht ze telkens wel bij een geronmeerde winkel. Twee uitzonderingen.
1) Ooit een Compaq gehad, en die stond vol rommel die mij niet interesseert, en deed dingen die ik niet gevraagd had. Enkel en alleen omdat er een hoop Compaq SW op draaide.
2) Ooit een cloon gekocht bij iemand die hem "achter zijn uren" samenstelde. Absoluut niet tevreden. Hij kon wel computers samenstellen, maar hij kende niets van al de rest. Als er al eens een probleem was: fromat C:, dat was zijn geliefkoosde oplossing.

Eigenlijk zijn 1) en 2) wel een goede manier om zelf meer van computers af te weten. Ik ging er mij zelf weer in verdiepen, en nu mag ik niet klagen over wat ik er van ken. 'k Mag niet stoefen ook, want ik ven verre van een expert.

Gepost door: Geert | 11-10-10

Reageren op dit commentaar

Haha, je Bientje, je moest dat briefke echt bijgestoken hebben, alhoewel, zou ik vast ook niet doen denk ik!
maar wel geestig, alleen niet het feit dat je je laptop al zo lang kwijt bent!
Ik zou ook vool minder een keer gaan vloeken hoor!

Gepost door: christa | 11-10-10

Reageren op dit commentaar

Zaaalig briefje van Karel, nooit weggooien!

Gepost door: inge | 11-10-10

Reageren op dit commentaar

Dat is zeker geen reclame voor Acer.En zeggen dat ik ook een Acer heb (geen laptop) gekocht in een winkel alhier. Ik hou mijn hart vast!
Dat briefje van Karel bundelt al jullie grieven!!

Gepost door: magda | 11-10-10

Reageren op dit commentaar

En dan te weten dat mijn neven, die beiden nogal pc-deskundigen zijn, zwéren bij Acer...en zo'n beetje boos waren toen wij een PackardBell ( of -Hell zoals zij zeggen) gekocht hadden...'want daar zouden we problemen mee krijgen'..! Hmm zo zie je maar...maar de klantvriendelijkheid van dat Acer is echt wel om te huilen zeg...ik had dat briefje van Karel erbij gestopt hoor...zéker weten!
Liefs!

Gepost door: mizzD | 12-10-10

Reageren op dit commentaar

hahahahahaha, dit is de max, zo een brief had ik ook beter naar mijn garagist gestuurd, hahahahahahahahhaa! super!!!

Gepost door: Blah | 12-10-10

Reageren op dit commentaar

Tot nu toe ook geen klachten ondervonden over Acer. Maar bij het lezen denk ik toch dat de dienst na verkoop veel te wensen overlaat.
Wat er met jou laptop gebeurd is echt niet meer normaal. Ze hadden op zijn minst een ander toestel kunnen geven!
Goed gedaan van jullie Karel hij gaat het zeker nog ver brengen later.
Groetjes.

Gepost door: emmy | 12-10-10

Reageren op dit commentaar

een mondige klant zo te lezen ! Heb deze voormiddag een vriendin moed ingesproken : ze klaagde dat haar (nieuwe) laptop al TWEE weken weg is voor herstelling, heb haar jouw verhaal verteld. Ze moet niet klagen !

Gepost door: omamoetje | 12-10-10

Reageren op dit commentaar

Oei, Bientje, da's niet zo best :-(

Karel zijn briefje had misschien tot meer reactie geleid??? De anti-terreurcel van de flikken aan de deur bijvoorbeeld ;-)

GOED dat je jouw laptopleed toch nog met een vleugje humor durft te besprenkelen :-)

Groetjes

Rudi

Gepost door: Rudi Van Damme | 18-10-10

Reageren op dit commentaar

Amai Bientje, wat een dienstverlening. Ik zou er de muren van oplopen ondertussen. Maar jij schrijft er hier over met een gezonde dosis humor. Chapeau ! Dat briefje van Karel had ik er gewoon bijgevoegd. Misschien dat een kinderhand hun doet inzien dat ze er eindelijk eens werk van moeten maken.

Gepost door: Stefanie | 24-10-10

Reageren op dit commentaar

De commentaren zijn gesloten.